OK. Nyt mä en ole enää se ainut ihana pikku kisuli. Äiskä ja Iskä kävivät hakemassa ne kakarat tänään. Tai kun ne lähti sinne Boondock´siin niin ne sano ettei ne ole varmoja tuleeko tänään tyttöjä vai myöhemmin poikia. No siellä oli sitten ollut nämä sisarukset vastassa ja kaulaa kurottamalla kysyneet "meitäkö te tulitte hakemaan?" Äiskä ja Iskä olivat ihan myytyjä. Ja nyt mulla on sitten täällä kaksi tyttöstä kavereina. Nimetkin olivat kuulemma jo valmiina ennenkuin likat oli haettu. Eli siis Äiskä oli ehdottanut nimiä ja Iskän mielestä ne oli aika hyvät ja Iskä päätti kumpi on kumpi. Saanhan esitellä teille... Tiuhti ja Viuhti! (Viuhdin nenän päälinen on valkoinen ja nenä vaaleanpunainen, Tiuhdin nenä on tumma).

964290.jpg

Tiuhti
964337.jpg

Viuhti
964335.jpg

Ei muuten riittänyt että ne meni mun ruokapaikalle syömään....
964341.jpg

Ne käytti mun laatikkoakin!...
964333.jpg

Ja alkuun kehtasivat vielä huutaa mulle!!! Ei siis mitään kunnioitusta!
964297.jpg

Ja kaiken tämän jälkeen Iskä vielä leikki niiden kanssa!!!
964358.jpg

Tän kuvan Äiskä halusi laittaa tänne ihan sen takia että katsokaas Tiuhdin tassun kokoa!!!
964356.jpg