Mua ei ole päästetty koneelle kirjoittelemaan hetkeen, mutta kyllä mä hengissä olen ja olen miettinyt aika paljon mitä tänne kirjoittaisin.
Mulle esitettiin muutama kysymys joihin voisin vastata. Kyllä mä tiedän olevani aika erikoinen kissa, mutta olen päättänyt pitää asian suhteen matalaa profiilia, toki välillä voin asiasta ystävällismielisesti mainita... Äiskä ja iskä on adoptiojonossa Boondock´sista ottamassa mulle leikkikaveria tai kahta siis semmoisia nelijalkaisia, hännällä ja viiksillä varustettuja tapauksia. Mua kyllä hieman asia jännittää. Sitten mä en ole enää se ainut joka VAATII yöllä tilaa sängyn jalkopäästä, mutta toisaalta jos ne "kakarat" on mukavia niin meillä voi olla hauskaakin.
Mun äiskä haki mut semmoisesta löytöeläin kodista, kun sen edellinen kissa, Reiska oli kadonnut. Reiska oli aika komea kollipoika, joka oli pitänyt hiiret maalla loitolla. Kun Reiska katosi, sisällä alkoi liikkumaan hiiriä. Siellä löytöeläinkodissa oli myös mun sisko, joka myös oli täysin valkoinen ja äiskä meinasi ottaa meidät molemmat, mutta sitten se ei käynytkään. Mä muutin sitten äiskän kanssa maalle hiirikissaksi. Joskus ne alkoi epäilemään mun metsästys taitoja ja mun oli pakko tuoda seuraavana aamuna rotta portaille, vähän niinkuin että syökää te nyt toi, mä pysyn hiirissä. Me muutettiin  sitten vähän päästä Tampereelle, kaupunkiin, jossa mulle meinasi käydä köpelösti kerran yöllä. Mä haistelin ikkunasta ulkoilmaa ja huomasin semmoisen lentävän ötökän, mikä oli aivan pakko saada kiinni. Arvatkaa mitä sitten tapahtui?! Mä humpsahdin siitä toisen kerroksen ikkunasta pihalle! Nurmikko oli onneksi alla mutta kyllä mä silti pelästyin! Mä karkasin metsään ja Äiskä löysi mut vasta 3 päivän päästä, jonkun naapurin avustuksella.

Kissakuvahaasteessa on aiheena tällä viikolla masu. Mä rakastan esitellä mun masua! Se on niin pehmoinen ja valkoinen! Ja voi että jos joku kerkiää paijaamaan mua masusta niin mä olen melkein seitsemännessä taivaassa! Toki joskus on laitettava leikiksi, kun masua rapsutetaan ja  hieman otettava kädestä kiinni. En mä kyllä oikeasti käytä silloin edes kynsiäni, enkä pure kunnollakaan, ihan vain otan kiinni!
Mutta tässä mun masuni, olkaa hyvät! (Ja saa kyllä rapsuttaakin...)
957853.jpg957857.jpg