Mä olen 3-v kissapoika Tampereelta ja mun nimi on Lumppari. Lumppari tulee siitä että mä olen ihan täysin valkoinen ja ensin mulle annettiinkin nimeksi joko Lumipallo, kun olen niin valkoinen tai Lumiukko kun kuulemma olen aina ihan pihalla (no en oo! Kaksijalkaiset vain aina niin luulee...). Mutta Lumppari sopii mulle ihan hyvin. Mä tykkään leikkiä paljon ja mä tykkään myös kaksijalkaisista lapsista, niitten kanssa voi vaikka riehua ja silloin mä en saa ikinä huutoja vain ne... ;) Syöminen on mulle elinehto, tosin eikös se ole kaikille... Mutta musta on hauska kerjätä vähän lisää ruokaa, jos vaikka äiskä on antanut aiemmin ja iskä tulee ulkoa. Tiettekö, mulla on ihan semmoinen oma "mä en ole saanut mitään koko PÄIVÄNÄ!"-ilme, tosin joskus nuo höpöttää että on muka just antanut ruokaa.- No jos on antanut ruokaa niin miten kippo voi olla IHAN tyhjä? Mä kysyn vaan!
Nyt nuo suunnittelee perheenlisäystä, ja kai ne jo onkin adoptiojonossa. Meille on siis tulossa kissavauva tai vaikka kaksikin. Mä en oikein tiedä mitä sanoisin. Musta on tosi kiva leikkiä kissakavereiden kanssa, mutta niitä vauvoja en ole koskaan nähnyt. Jos ne onkin semmoisia huutavia ja kiusaa tekeviä rääpäleitä?!?
Äiskä aatteli että mä voisin heti ensi töikseni osallistua kissakuvahaasteeseen.

Mä oikeesti tykkään leikkimisestä, mutta jos on iskää leikittänyt jo pidemmän aikaa, niin pakko se on saada huilitauko ja silloin ei vois vähempää kiinnostaa!!!
919821.jpg