No niin, nyt me on vietetty yhteiseloa tyttöjen kanssa jo kolme kokonaista päivää ja ihan niinkuin ne alkaisi jo hieman tajuamaan mitä tarkoittaa olla kissa ja kuka on tämän talon pomo. Siis pomostahan ei ole epäselvyyttä se olen , no okei äiskä on kai koko joukon pomo, en mä sitä uskalla edes kunnolla leikisti puraista tai raapaista... Sen lisäksi äiskän sylissä on kivaa, varsinkin kun se istuu koneella tai vessassa... Viuhti on oikeastaan huomannut tuon saman. Mun on ihan pakko ottaa sitä välillä niskasta kiinni kun se koko ajan kiipeää äiskän syliin tai pyörii sen jaloissa. Järjestyksessä minä olen ensin! Tiuhdista mä tykkään vähän enemmän... Se ei aina koeta päästä äiskän suosioon ja mä jäin jo kiinni siitä että mä nukuin sen kanssa...
Viime yönä mä opetin tytöille hippa-leikin! Me on leikitty sitä iskän kanssa, siis silloin ennen kuin Tiuhti ja Viuhti muutti meille. Se menee niin että joku on ensin hippa ja jahtaa muita ja sitten kun saa jonkun kiinni niin siitä tulee hippa ja se jahtaa, äsh kyllä kai te tiedätte mitä hippa on. Äiskä ei oikein välittänyt meidän leikistä, kuulemma siihen aikaan ei saisi tommoista leikkiä, siis häh? Mä olin ihan virkeä olihan kello jo jotain neljä!

Kissa kuva haasteessa oli aiheena suosikki, no meidän suosikki leikistä, eli siis tosta hipasta ei ole kuvaa, mutta mun suosikki noista pennuista on Tiuhti ja Tiuhdin suosikki on Viuhti eli tässä olisi pari kuvaa suosikki jutuista:
973255.jpg

973253.jpg

973257.jpg

Ja olihan Tiuhdin korvan takuset pestävä, kun se reppana on niin pieni että mä en ole ihan varma osaako se itse vielä. Pepun se osaa pestä, siitä mä olen varma, tai ainakin se sähähti pahasti kun yritin sen pestä...
973259.jpg

No OK olihan tuo Viuhtikin söpö, nukkuessaan...
973264.jpg